Prosz .

Proszę dodaj komentarz i dodaj się do obserwatorów C:

piątek, 3 sierpnia 2012

Mmm.....

Cześć. Dziś na śniadanie zjadłam grzanki *-* Teraz właśnie skończyłam jeść batona ;3 Ten dzień zaczyna się super :3 Pościelałam łóżko, odkurzyłam pokój i zaraz wybieram się na zakupy emką ;3 Na pewno dodam zdjęcia tych ciuchów,a pod koniec postu pokaże wam mój pokój i moje fotki z wczoraj :3 Na zakupy jadę do galerii kupie Sims 3 i dodatek Zostań Gwiazdą D: Zapowiada się fajnie ;] Ale to co najbardziej mnie denerwuje to jest to, że cały czas mi się wyświetla na laptopie- Komputer jest zagrożony! Kup pakiet.
I problem w tym, że nie będę kupowała, czegoś za ileś tam złoty.....Ehh...Co tam jeszcze ? Wiem, dodam wam też zdjęcia z wakacji ;3 Trochę ich będzie, bo jeszcze zdjęcia z naszego jachtu motorowodnego xd Kto ma konto Google, proszę dodajcie się do obserwatorów :c Zostawiam was z zdjęciami.





6 komentarzy:

  1. Jeju, ale pokój. *____* Obserwujemy? http://emila-and-emila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog.
    Obserwuje.


    Very-crazy-life.blogspot.com
    liczę na to samo *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na zdjęcia ciuchów ;3 Bardzo fajne okularki w ostatnim zjdęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń