Prosz .

Proszę dodaj komentarz i dodaj się do obserwatorów C:

środa, 8 sierpnia 2012

Wyjazd :( Zakupy

Heej ;( W poniedziałek wyjeżdżam na drugi koniec Polski ;c;c;c;c;c;c;c;c;c Czyli na Mazury :c Na 3 tygodnie ;( Mam laptopa, ale nie będę siedziała na necie, bo tata zamierza ciągle pływać Pascal'em :c Jkbc to jest motorówka XD Ma kabinę ( dużąąąą ! XD ) Więc będzie git ;) Jadę do Szałkowa ...Koło Iławy ;3 Zabiorę  sims3 więc będę grała XD Nie no.. w Iławie jest słit sklep *-* Takie coś jak Masha u nas w Puławach xd Tylko , że Paryżanka...Mam z tam tąd bluzkę z flagą angielską ♥♥ Będzie pięknie < 3 xd Zapewne kogoś poznam jak zawsze -_- ^^ Hahhahahhahhahhaah xd Zaciesh xd Ale ja mam głupaffkę *-* Jeszcze na rozpoczęcie roku mamy przedstawienie -.- Ja mam rolę Kłamczucha :D hashshshahshahshahshaaa x d Pasuje *-* Nie no..ja oszukuje ; 3 Nie pasuje *0* Znowu oszukałam xd Ale na próbach majne nie będzie..Bo są w ostatnim tygodniu sierpnia, a ja jeszcze wtedy będę na Mazurach :D Dooobra teraz focie z zakupów..xd W tej bluzie będzie sesja *o* Zostawiam was z zdjęciami .


Z tej bluzy opada ramiączko i wgl. na mnie jest zajebisztaaa < 33 xxdd hashahshahshshahhshshhaha xd pa ._. xd

4 komentarze:

  1. fajna bluza i wygląd blogu
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulki,fajne.Bez niczego najlepsze nadają się do wszystkiego ;p
    Blog bardzo ciekawy.
    +obserwuje
    Zapraszam do mnie
    http://cristiano-natalie-opowiadanie.blogspot.com/
    Będę szczęśliwa jak pozostawisz po sobie komentarz ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ! ; )
    Zapraszam do mnie , obserwujemy ? ;>
    http://juliaxox59.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak zakupy, co? Zazdroszcze wyjazdu!

    p.s. Super pomysl z muzyka na blogu

    OdpowiedzUsuń