Prosz .

Proszę dodaj komentarz i dodaj się do obserwatorów C:

niedziela, 5 sierpnia 2012

Piaskarnia :D / Pytania

Hej. Koło mojego domu ( mieszkam w leśniczówce, tata jest leśniczym ) jedzie się prawie 3 kilometry i jest takie jakby źródełko z piaskiem czyli jak nazwa mówi Piaskarnia. Przyjeżdżają tam ludzie się pokąpać, ale przy okazji zanieczyszczają środowisko! I dlatego straż leśna ich przegania. Ale skoro mój tata jest leśniczym ja mam tam wstęp więc wybrałam się z mamą i 4 chłopakami ( w moim wieku ) i ich rodzicami nad wodę. Było fajnie, ale woda nie za ciepła i brak słońca! :c Ale jakoś dało się przeżyć :3 I tak się kąpaliśmy, aż w końcu pojechaliśmy do mnie pogadać i coś tam porobić. Było fajnie, ale nad woj. lubelskim jak nigdy była straszna nawałnica. Lał deszcz i była burza, a my siedzieliśmy w naszej dużej altanie ;3 I potem oni pojechali do domu, a ja od razu zaczęłam grać w Sims3 i potem poszłam na dół i zrobiłam sobie kanapkę i herbatę. Wypiłam, umyłam zęby, pogadałam z mamą i, aż w końcu poszłam do siebie do pokoju na górę i włączam laptopa, a tu nic! ;c ! Niebieskie światełko laptopa przestało działać i mrugało. Powiedziałam to mamie, ona przyszła i myślałyśmy co tu zrobić. Aż nagle naszedł jej pomysł, żebym podłączyła ładowarkę i podłączyłam i zaczął działać :D , i teraz w końcu do was pisze ♥

PYTANIA
Chodzi mi o pytania. Które możecie mi zadać pod tym postem w komentarzu, postaram się każdemu odpowiedzieć w następnym poście ;3 Dla nie umiejących zrobię instrukcje jak dodać komentarz. Na dole posta masz taką kartkę i jakby pisaczek. Klikasz i piszesz posta. Jak masz konto google bierzesz KONTO GOOGLE jak nie masz konta google bierzesz ANONIMOWY i dalej będzie łatwo :3 Jak nie uda wam się ich napisać napiszcie mi na czacie jak będę ;D Zdjęć żadnych nie mam :c Ale mam z internetu XD One oznaczają dzisiejszy wieczór. Proszę i paa ☻

5 komentarzy:

  1. chyba każdy wie jak dodać komentarz -,-

    dobra mam pytanie... Ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee ,nie każdy -_- Już 3 osoby się mnie o to spytały ;d

      Usuń
  2. Ile masz lat?
    Lubisz mnie?
    Malujesz się?
    Lubisz malowac?
    Hobby?
    Co robisz w wolnych chwilach ?

    OdpowiedzUsuń