Prosz .

Proszę dodaj komentarz i dodaj się do obserwatorów C:

sobota, 11 sierpnia 2012

Smutek ;x

Hej :c Jestem smutna :c Nikt nie siedzi na czacie...na blogu nuda :c Ludzie są tylko z msp ._. Czyli moviestarplanet.pl ..gra - robi się tam filmy, masz swoją postać dajesz grafy itp. Możesz powinnam z kimś zacząć prowadzić bloga ? Może z moją naj z reala, albo kuzynką ? Nie wiem....przemyśle to ^^ Jak wiecie pojutrze wyjeżdżam na Mazury :3 Zdjęcia dodam jak wrócę...w rok szkolny. A w ten czas co mnie nie będzie proszę o komentarze i obserwatorów ;( Post będzie nudny ._. Albo i niee...Jak zwykle 2 września lub 1 , 4 klasa robi przedstawienie na początek roku :c Ja mam najdłuższą role  ;( Na próbach mnie nie będzie więc nie wiem po kim mówię -.- Moja głupia wychowawczyni z, którą miałam lekcje przez klasy 1-3 była straszna...Na początku fajna, ale pózniej jak dowiedziała się jaką 1 klasę będzie uczyła to była zachwycona :) Nas przejmuje inna pani...Mam nadzieję, że fajna ;cc Dobra ja chyba idę....Napiszę jeszcze jutro przed wyjazdem...A teraz idę powtarzać role...paa ._.

1 komentarz: