Prosz .

Proszę dodaj komentarz i dodaj się do obserwatorów C:

sobota, 4 sierpnia 2012

Zakupy :D / Szalony dzień

Hej. Sorry, że wczoraj nie napisałam, ale zaczęłam od razu instalować Sims3 i tak jakoś zleciało. Na zakupach było fajnie XD Razem wydałam 640 zł XD Zabrałam swoją kasę ( 350 zł ), ale mi nie wystarczyło więc pożyczyłam od mamy xD Byłam w CROP TOWN i były super bejsbolówki ! < 3 Zakochałam się w nich, ale XS miały za długie rękawy ;c ;c ;c ;c ;c No to poszłam do MOHITO i kupiłam sobie bluzkę :D Oto ona -

Jak widzicie, cena nie droga :D A teraz Sims3

Ale jeszcze nie wiem jak wprowadzić się do domu..W którym NIKT nie mieszka :c Pomożecie ? :3 Z góry dzięki..
Następne zakupy
Ta torba jest piękna! Zakochałam się w niej ! ♥Kosztowała chyba zaledwie 39.99 zł! To przecena wcześniej kosztowała 109! 
Płyn do higieny i płyn do włosów ;3

I na koniec mój sweterek z Reserved :D Ma fajne kolorki i będę go używała na jesień do szkoły :3 To tyle z moich zakupów, a teraz co się po nich działo.............
Spóźniłam się na emkę -_- Musiałam czekać godzinę i 33 minuty! xd Więc poszłam kupić sobie ptysia z budyniem *-* I szłam na ostatni przystanek w mieście (!!) Gdzie emkę przyjedzie najszybciej XD I wróciłam do domu gdzie był remont ( klatka schodowa ) i tak czołgałam zakupy na górę do pokoju. Pograłam sobie w Sims3 Zostań Gwiazdą , umyłam się i poszłam spać.Na następny dzień (dziś) umówiłam się na 12.30 z Gabi na rowery i do niej.Pojechałyśmy rowerami do sklepu kupiłyśmy sobie loda i Tymbarka i wychodzimy ze sklepu patrzymy, a tam Natalia :D Pogadałyśmy i pózniej rowerem jedzie Kinga ( -.- głupia ) ja do niej - Czeeeeeeeeść :D i taka mina -.-, a ona - Siema. ._. Hhahahahahdhshshhshashhshshaa xd No i spytałyśmy Natalie czy z nami pojezdzi rowerami, a ona - Nie :c Mama nie pozwoliła ;c No to pojechałyśmy i jezdzimy sobie rowerami. Potem zajechaliśmy do Gabi, poskakałyśmy na trampolinie i poszłyśmy moczyć nogi w jej basenie. Wyszłyśmy i naszedł nam pomysł, że pojedziemy do mnie. Ale nagle na wikliniarce ( tam odbywają się mecze i wgl. ) patrzymy, a tam chłopaki - Kacper, Alan i Julian.A ja z jabłkiem w gębie jak świnia ( :D xdd ) A oni się drą - CHODZCIE ! NO CHODZCIE ! xD To zajechałyśmy i się tam z nimi wściekałyśmy i coś tam opowiadaliśmy. To potem dzwoni mama Kacpra, żeby na obiad przyjechał. To on do nas, żebyśmy z nimi po jechali. Ale ja z Gabi przed nimi pojechałyśmy. I nagle jesteśmy na skrzyżowaniu, a oni - Wy dopiero tu ? :D Oni przejechali z drugiej strony. A my za nimi! xd A te się drą - Wyy żule ? :D Ja taka wkurzona - Nie słucham cię :) A oni coś tam mamrotali Xd I jeszcze jezdiliśmy, ale mi się nie chce pisać xd A teraz fotki z dziś.

Bayy ;3

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam simsy ! ;d
    Świetna torebkę kupiłaś, też mi sie podoba !

    + dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie:
    www.nie-udaje-nikogo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie dużo kasy wydałaś :D Śliczniutka ta bluzka z Mohito :)
    Obserwuje :p

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się torebka i kocham simsy
    zapomniałam o czymś?
    A tak, KOCHAM TWÓJ BLOG
    zapraszam do mnie
    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. widać,że zakupy się udały,fajne rzeczy :)
    pozdrawiam i zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  5. simsy<3. kiedyś to się grało... a teraz brak czasu, bo jak już zacząć to na kilka godzin...;/
    pozdrawiam, majka

    OdpowiedzUsuń